Прыярытэтныя накірункі дзейнасці

Прыярытэтныя накірункі дзейнасці

ПРЫЯРЫТЭТНЫЯ НАКІРУНКІ ДЗЕЙНАСЦІ ЎСТАНОВЫ

(згодна з інструктыўна-метадычным пісьмом Міністэрства адукацыі

да 2023/2024 навучальнага года)

Асноўнымі напрамкамі дзейнасці ўстаноў адукацыі, якія рэалізуюць адукацыйную праграму дашкольнай адукацыі, адукацыйную праграму спецыяльнай адукацыі на ўзроўні дашкольнай адукацыі, адукацыйную праграму спецыяльнай адукацыі на ўзроўні дашкольнай адукацыі для асоб з інтэлектуальнай недастатковасцю, іншых арганізацый, якім у адпаведнасці з заканадаўствам прадастаўлена права ажыццяўляць адукацыйную дзейнасць, якія рэалі4 навучальным годзе з'яўляюцца:

павышэнне даступнасці і варыятыўнасці адукацыі з улікам адукацыйных патрэб выхаванцаў;

забеспячэнне здароўезберагальнага працэсу ва ўстановах адукацыі на аснове міжведамаснага ўзаемадзеяння;

стварэнне развіццёвага прадметна-прасторавага асяроддзя, якое забяспечвае ў тым ліку задавальненне асаблівых адукацыйных патрэб выхаванцаў з АПФР;

удасканаленне якасці адукацыйнага працэсу, забеспячэнне яго карэкцыйнай накіраванасці пры працы з асобамі з асаблівасцямі псіха-фізічнага развіцця (далей — АПФР).

 

ЗАДАЧА ДЗЕЙНАСЦІ ЎСТАНОВЫ АДУКАЦЫІ

НА 2023/2024 НАВУЧАЛЬНЫ ГОД

Фарміраваць уяўленне выхаванцаў аб аб'ектах жывой і нежывой  прыроды праз спецыяльна арганізаваную дзейнасць.

свернуть